Towarzystwo Przyjaciół Ząbek, objęło patronat nad prowadzonym przez Szkołę Podstawową Nr 3 w Ząbkach, konkursem na multimedialną prezentację dotyczącą naszego Miasta: „Ząbki – Moje Miasto”.
3 czerwca 2011
Konkurs „Ząbki – moje miasto” został rozstrzygnięty!
W dniu 2 czerwca w Szkole Postawowej Nr 3 obradowała komisja konkursowa w składzie:
– Grzegorz Siwek (TPZ)
– Aneta Majewska (nauczyciel Sp3)
– Monika Kubacka-Żurek (nauczyciel Sp3)
Wyniki konkursu multimedialnego „Ząbki – moje miasto” przedstawiają się następująco:
– I miejsce: Aleksandra Kander (Sp3)
– II miejsce: Weronika Korcz (Sp2)
– III miejsce: Aleksandra Maciejczyk (Sp3) i Aleksandra Paczóska (Sp2)
– wyróżnienie: Joanna Babiel (Sp3) i Przemysław Kowalik (Sp3)
Zwycięzców konkursu zapraszamy na festyn z okazji Dni Ząbek 12 czerwca!
klikając na nazwisko zwycięzcy, można pobrać przygotowaną przez niego prezentację.
Regulamin konkursu
na prezentację multimedialną
„Ząbki – Moje Miasto”
-
Organizatorem Konkursu „Ząbki – Moje Miasto” jest Szkoła Podstawowa Nr 3 w Ząbkach. Patronat nad Konkursem obejmuje Towarzystwo Przyjaciół Ząbek.
-
Cele konkursu:
-
kształtowanie poczucia przynależności do środowiska szkolnego, lokalnego
i regionalnego, -
kształtowanie potrzeby utożsamiania się ze wspólnotą lokalną i regionalną,
-
popularyzacja ciekawych miejsc, obiektów i zabytków promujących Miasto Ząbki
-
Przebieg konkursu:
-
Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych.
-
Uczniowie przygotowują prezentację multimedialną w programie Power Point na temat: „Ząbki – Moje Miasto”.
-
W pracy powinny znaleźć się elementy promujące ciekawe i atrakcyjne miejsca, obiekty oraz zabytki Ząbek.
-
Treść powinna być zilustrowana zdjęciami, rysunkami itp. w zależności od inwencji autora.
-
Zdjęcia i rysunki zamieszczone w prezentacji wykonane są przez autora pracy. Niedozwolone jest zamieszczanie zdjęć lub rysunków innego autorstwa.
-
Prace będą oceniane pod względem:
-
zawartości merytorycznej,
-
czytelności przekazu,
-
walorów estetycznych,
-
wykorzystanych pomysłów i technicznej jakości pracy.
-
Mile widziane oryginalne ujęcie tematu prezentacji.
-
Prace przygotowywane są indywidualnie.
-
Każdy uczestnik może zgłosić jedną pracę.
-
Czas prezentacji nie może przekraczać 10 minut.
-
Składanie prac konkursowych:
-
Prace konkursowe (prezentacje) należy:
-
złożyć na płycie CD/DVD (opisaną: imię, nazwisko, klasa, numer szkoły)
w sekretariacie własnej szkoły, -
lub dostarczyć na płycie CD/DVD (opisaną: imię, nazwisko, klasa, numer szkoły) do sekretariatu Szkoły Podstawowej 3, ul. Kościelna 2, 05 – 091 Ząbki,
-
lub wysłać na adres e-mail: konkurs_zabki@wp.pl (wówczas prezentacja nie może przekraczać 10 MB). W temacie należy wpisać: imię_nazwisko_klasa_numer szkoły
-
Termin nadsyłania prac 9 maja 2011r.
-
Wyłonienie najciekawszych prac konkursowych:
-
Zwycięskie prace konkursowe wyłoni komisja powołana przez organizatora konkursu. Decyzja komisji jest ostateczna.
-
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone dnia 20 maja 2011r. na www.sp3zabki.pl oraz na www.tpz.org.pl.
-
Najciekawsze projekty zaprezentowane zostaną na www.sp3zabki.pl oraz na www.tpz.org.pl
-
Prace zgłoszone na konkurs pozostają do dyspozycji organizatora.
-
Przystąpienie do konkursu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu konkursu, dostępnego na www.sp3zabki.pl/konkursy.htm
Autorzy najciekawszych prac zostaną nagrodzeni.